گواردیولا: قهرمانی در لیگ برای سیتی مهمترین موضوع است
گواردیولا: قهرمانی در لیگ برای سیتی مهمترین موضوع است

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته سی و سوم لیگ برتر و قبل از فینال جام اتحادیه توانست شکست برابر چلسی در جام حذفی را جبران کند و با نتیجه ۲ بر یک استون ویلا را شکست دهد. پپ گواردیولا بعد از برتری در این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم. پس از حذف  […]

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته سی و سوم لیگ برتر و قبل از فینال جام اتحادیه توانست شکست برابر چلسی در جام حذفی را جبران کند و با نتیجه ۲ بر یک استون ویلا را شکست دهد.

پپ گواردیولا بعد از برتری در این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم. پس از حذف  از جام حذفی، در این دیدار انگیزه زیادی برای برد داشتیم. حتی وقتی ۱۰ نفره شدیم بازی بسیار خوبی انجام شد. ما وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد، بازی را کنترل کردیم و دیگر نگرانی نداشتیم. خوشحالم که پیروز شدیم. در مقطع پایانی فصل هستیم و تیم ها خسته هستند و ما نیز همین شرایط را داریم. کوین دی بروین را فعلا در اختیار نداریم و مصدوم است و باید با هر آنچه داریم در زمین حاضر شویم.

او درباره پیشرفت فیل فودن اضافه کرد: فودن در حال رشد است. تأثیر او در بازی بسیار زیاد است. او به یک فوتبالیست بسیار خوب تبدیل می‌شود. در حال حاضر اهمیت او برای تیم ما بیشتر شده است و خوشحالم چنین بازیکن مستعدی در تیم داریم.

گواردیولا در پایان گفت: کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس مهمترین مسئله است. اکنون منچسترسیتی با ۷۷ امتیاز در رده اول لیگ برتر قرار دارد و فاصله خوبی با تیم های تعقیب کننده داریم. دوست داریم در پایان فصل این جام را به دست بیاوریم و به هواداران خود تقدیم کنیم.

انتهای پیام