کودکان و نوجوانان با اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر آشنا می شوند
کودکان و نوجوانان با اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر آشنا می شوند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: مراکز کانون استان در بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: مراکز کانون استان در بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و مبارزات شهیدان رجایی و باهنر در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه معرفی شخصیت، قصه‌گویی، نشریه‌نگاری و وبلاگ‌نویسی از جمله این برنامه‌هاست، افزود: همچنین تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی از محورهای مهم این فعالیت‌هاست.
وی با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان می باشد، گفت: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت همچنین با حضور در کارگاه‌های هنری و ادبی مراکز کانون فعالیت‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه بیان داشت: همزمان با چهارم شهریور روز کارمند از کارکنان ستادی کانون پرورش فکری استان تقدیر به عمل آمد.
یوسف‌زاده با اشاره به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر در نحوه خدمت به محرومان جامعه آنان را الگوی مدیران در جامعه اسلامی معرفی کرد.
وی پیشرفت‌های کانون استان را نشان دهنده فعالیت‌ها و تلاش بی‌وقفه همکاران ستادی و همچنین مربیان مراکز فرهنگی هنری دانست و تلاش برای ایجاد روحیه نشاط در میان کودکان و نوجوانان را یکی از اهداف مهم کانون برشمرد.