کودکان متولیان اصلی صرفه‌‌جویی در مصرف انرژی  هستند
کودکان متولیان اصلی صرفه‌‌جویی در مصرف انرژی  هستند

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: کودکان همچنین متولیان اصلی صرفه‌‌جویی در مصرف آب می باشند به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی پورمهدی  در آیین بزرگداشت روز جهانی کودک گفت: اگر طبق شعار هفته کودک با نگاه « هر کودک نشانه خداوند […]

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: کودکان همچنین متولیان اصلی صرفه‌‌جویی در مصرف آب می باشند

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی پورمهدی  در آیین بزرگداشت روز جهانی کودک گفت: اگر طبق شعار هفته کودک با نگاه « هر کودک نشانه خداوند است»، عمل کنیم، قطعاً می‌توان جامعه‌ای صالح، توسعه‌گر و پیشرفته را به نسل آینده تحویل داد.

محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: به راستی هر کودک نشانه و آیتی از آیات خداوند بوده و باید با توجه به این موضوع کودکان را پرورش داد.

وی با بیان اینکه کودکان نمایندگان متولیان ترافیک در خانواده هستند، افزود: کودکان بایستی نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی را به خانواده‌هایشان گوشزد کنند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: کودکان همچنین متولیان اصلی صرفه‌‌جویی در مصرف آب می باشند و کشورمان را که در بحران آب قرار دارد، می‌توانند با این صرفه‌جویی‌ها نجات دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: خانواده‌ها باید با تربیت صحیح کودکان خود، سلامت جامعه را بیمه کنند.