کوثری: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کردند
کوثری: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کردند

اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمن به ویژه در بعد جنگ روانی و فضاسازی رسانه‌ای برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات، مردم در انتخابات ۲۸ خرداد همانند گذشته این توطئه‌های […]

اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمن به ویژه در بعد جنگ روانی و فضاسازی رسانه‌ای برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات، مردم در انتخابات ۲۸ خرداد همانند گذشته این توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب مردم همیشه در همه عرصه‌ها حضور داشته‌اند و با حضور خود در میدان اعم از جنگ و انتخابات و … پشتیبانی‌شان را از نظام به اثبات رسانده‌اند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم اظهار داشت: در مقابل دشمن هم در طول این ۴۲ سال تمام تلاشش این بوده تا مردم را از حمایت از نظام مأیوس کند و با فشارهای اقتصادی سعی داشته تا ملت ایران را در تنگنا قرار دهد و از این طریق بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند که البته تاکنون موفق نبوده و مردم ما با هوشمندی جلوی این توطئه‌های دشمنان ایستاده و نقشه‌هایش را نقش برآب کردند.

کوثری خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد با وجود همه مشکلات و فشارها جای تقدیر و تشکر دارد چرا که این مردم همواره در عرصه‌های مختلف و از جمله انتخابات اخیر با حضورشان در عرصه حمایت‌شان را از نظام اعلام کردند.

وی افزود: امیدواریم دولت سیزدهم، مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا با عملکردشان شیرینی این انتخاب و این حضور پرشور را به مردم بچشانند و مردم ثمره این  انتخاب‌شان را ببینند.

انتهای پیام/