کنعانی‌زادگان: می‌توانیم مسیر قهرمانی لیگ را مشخص کنیم /برای آبرو و عزت خودمان بازی می‌کنیم
کنعانی‌زادگان: می‌توانیم مسیر قهرمانی لیگ را مشخص کنیم /برای آبرو و عزت خودمان بازی می‌کنیم
مدافع ملی‌پوش ماشین سازی تبریز گفت:‌ سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم تا در حق تیم‌های دیگر اجحاف نشود.

به گزاش قلم پرس، محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد شرایط حال حاضر تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: در هفته‌های اخیر بازی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم، این هفته با سپاهان بازی داریم، هفته بعد با پرسپولیس و بعد  از آن هم باید با پدیده بازی کنیم. می‌توانیم مسیر قهرمانی لیگ را مشخص کنیم، همه سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم تا در حق تیم‌های دیگر اجحاف نشود. برایمان فرقی نمی‌کند، روبه‌روی هر تیمی با جان و دل بازی می‌کنیم. ما برای آبرو و عزت خودمان بازی می‌کنیم.

کنعانی‌زادگان در مورد بازی فردا شب در خانه سپاهان گفت: به نظر من سپاهان از قهرمانی دور نشده این تیم اگر پیروز شود اختلافش با صدر به سه امتیاز می‌رسد. ضمن اینکه ما در هفته‌های بعد پرسپولیس و پدیده هم بازی داریم. هدف سپاهان اگر قهرمانی هم نباشد، صد درصد سه امتیاز این بازی را می‌خواهند چون به دنبال سهمیه آسیایی هستند. سپاهان تیم قابل احترام و قدرتمندی است. من مدت کوتاهی با امیر قلعه‌نویی در ملوان کار کردم. او در هر تیمی کار کرده، تیمش همیشه جزو بالانشینان لیگ بوده است و الان هم تیم پرمهره‌ای دارد.

مدافع ماشین‌سازی در ادامه گفت: آنها تیم قدرتمندی هستند. می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم به خصوص اینکه با تماشاگرانشان و در شهر خودشان می‌آیند تا سه امتیاز را به دست بیاورند. ما هم تمام توانایی‌هایمان را در زمین به کار می‌گیریم برای این بازی خیلی انگیزه داریم، ان‌شاءالله بتوانیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ماشین‌سازی اتوبوسی بازی می‌کند، گفت: این حرف خنده‌داری است. قدرت تیم ما این است که خیلی خوب دفاع می‌کنیم و کم گل می‌خوریم، به نظر من وقتی یک تیم گل نمی‌خورد نشانه شخصیت تیمی آن است. وقتی توپ را از دست می‌دهیم کل تیم دفاع می‌کنند و وقتی حمله می‌کنیم همه در حمله کردن و گل زدن شریک هستیم.  شما دیده‌اید که در هفته‌های گذشته مدافعان ما گل‌زنی کرده‌اند و حتی دروازه‌بان ما هم پنالتی گرفته است.

کنعانی‌زادگان در ادامه گفت: ما نظم خوبی داریم، خوب دفاع می‌کنیم و خوب هم ضدحمله می‌زنیم. مقابل استقلال حق‌مان را خوردند وگرنه می‌توانستیم برنده باشیم. یک پنالتی برای ما گرفته نشد و سه چهار فرصت خوب هم داشتیم. شاید استقلال مالکیت توپ را در اختیار داشت اما فرصت صد در صد گل نداشت. آنها تنها یک موقعیت داشتند که از آن استفاده کردند. شاید اگر توپ‌هایمان گل می‌شد اکنون مردم نمی‌گفتند که دفاعی و اتوبوسی هستیم.

مدافع‌ ماشین‌سازی در ادامه گفت:‌در همین بازی قبلی مقابل سایپا ۴، ۵ فرصت صد در صد داشتیم اما آن‌ها حتی یک فرصت هم نداشتند. در بازی با فولاد و نساجی مشابه همین شرایط بود. مقابل استقلال هم در دقایق ابتدایی بازی فشار آوردیم اما بعد از آن به عقب آمدیم تا ضدحمله بزنیم. من خودم در زمین هستم و می‌بینم که خیلی خوب بازی و حفظ توپ می‌کنیم.

وی افزود:‌من‌ می‌توانم تیم خودمان را با سپاهان مقایسه کنم. تیمی که با ۳۰، ۴۰ میلیارد بودجه بسته شده باید با تیمی که تنها با ۴، ۵ میلیارد بسته شده تفاوت داشته باشد. منظورم این نیست که بگویم کیفیت بازیکنان ما پایین است. منظورم این است که باید سرمایه‌گذاری بهتری شود تا نتیجه بهتری بگیرید.

کنعانی‌زادگان در مورد غیبت علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و ماشین سازی گفت: در بازی قبلی پرسپولیس دیدیم که خلیل‌زاده نبود و به جای او ربیع‌خواه را در دفاع گذاشتند اما باز هم گل نخوردند و با حضور سیدجلال حسینی استحکام دفاعی را حفظ‌ کردند. او واقعاً ستون دفاع پرسپولیس است و بازی کردن کنار او تجربه هر بازیکنی را زیاد می‌کند.

مدافع ماشین سازی در ادامه گفت:‌ بیرانوند در تیم‌ملی پشت ما بازی می‌کرد. او اعتماد به نفس خیلی خوبی دارد و به بازیکنان انتقال می‌دهد. می‌توانم بگویم او دروازه‌بان اول ایران و آسیا است. به نظر من تیم پرسپولیس آنقدر قدرتمند است که به یکی دو بازیکن وابسته نباشد. دست برانکو روی نیمکت هم باز است. شاید سطح بیرانوند از رادوشوویچ بالاتر باشد اما او نیز عملکرد خوبی داشته است. تنها سه بازی برای تیمش انجام داده اما در این سه بازی سه کلین‌شیت کرده و در هر سه بازی پرسپولیس برنده شده است. با نبود بیرانوند نمی‌توانیم بگوییم کارمان راحت‌تر است رادوشوویچ هم دروازه‌بان خوبی است. به هر حال باید ببینیم شرایط آن بازی چطور خواهد بود. سعی می‌کنیم در آن بازی هم خوب کار کنیم و به گل برسیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس