کم کاری برخی ادارات هزینه ها را افزایش می دهد
کم کاری برخی ادارات هزینه ها را افزایش می دهد

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه کوتاهی و کم کاری برخی ادارات در اجرای به موقع پروژه های عمرانی، هزینه های اجرایی و اجتماعی را افزایش داده است. محمدصادق پورمهدی عصر چهارشنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی وشورای اداری بستان آباد با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی منطقه و کشور نیازمند عزم […]

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه کوتاهی و کم کاری برخی ادارات در اجرای به موقع پروژه های عمرانی، هزینه های اجرایی و اجتماعی را افزایش داده است.

محمدصادق پورمهدی عصر چهارشنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی وشورای اداری بستان آباد با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی منطقه و کشور نیازمند عزم جدی و همگانی است،افزود: متاسفانه برخی کوتاهی ها و کم کاری ها در مسیر اجرای پروژه های عمرانی از سوی ادارات و تعدادی از شهروندان موجب شده تا هزینه های اجرایی و اجتماعی افزایش یابد.
وی با اشاره به ظرفیت های فراوان برای توسعه شهرستان بستان آباد گفت: در شرایطی که به دلیل وضعیت آب و هوا بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری استان در فصل زمستان غیر فعال هستند، اما وجود پیست اسکی سهند در این شهرستان می تواند به مرکز جذب توریست و گردشگر تبدیل شده و بستان آباد را قطب گردشگری استان در فصول سرد نماید.
پورمهدی همچنین با انتقاد از روند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب خاطر نشان کرد: با وجود اهمیت و جایگاه این بنا در توسعه گردشگری شهرستان و پیگیری های فراوان هنوز بیش از ۳ سال عملیات بازسازی این بناتملک اطراف خانه و جاده دسترسی روستا به پایان نرسیده است.مهندس پور مهدی با بیان اینکه تنها راه نجات و توسعه اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: مسئولان باید زمینه رابرای توسعه سرمایه گذاری های داخلی و حل مشکلات سرمایه گذاران را فراهم کنند.
گفت: توسعه ریلی کلید توسعه و آبادانی است، افزود: تا پایان خرداد ۹۶ فاز اول راه آهن میانه – تبریز تا بستان اباد با تخصیص اعتبار مورد نیاز که بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد..
در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی توجه به توسعه روستاها را از اولویت های اصلی برای توسعه پایدار و همه جانبه شهرستان برشمرد و گفت: روستاها از محورهای اصلی صنعت و اقتصاد کشور هستند که اگر مشکلات آنها حل شود، رسیدن به توسعه پایدار نیز تسهیل خواهد شد. پور مهدی تاکید کرد باید پیگیری را بطور مرتب انجام دهیم زیرا پیگیری گره گشای بسیاری از مشکلات است .