کمیسیون‌ ماده صد مرجعی برای وصول عواید برای شهرداری شده است
کمیسیون‌ ماده صد مرجعی برای وصول عواید برای شهرداری شده است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: کمیسیون‌ ماده صد باید به سمت نظام مهندسی حرکت کند که مد نظر قانونگذار است. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در همایش آموزشی اعضای کمیسیون‌های ماده صد شهرداری های استان، با اشاره اینکه به لحاظ عدم منابع […]

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: کمیسیون‌ ماده صد باید به سمت نظام مهندسی حرکت کند که مد نظر قانونگذار است.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در همایش آموزشی اعضای کمیسیون‌های ماده صد شهرداری های استان، با اشاره اینکه به لحاظ عدم منابع مالی پایدار وعائله زیاد شهرداریها، کمیسیون‌ ماده صد مرجعی برای وصول عواید برای شهرداری شده است  گفت: دولت و قوه مقننه بایستی بستری را فراهم کنند تا کمیسیون‌های ماده صد به سمت نظام مهندسی ای حرکت کنند که مد نظر قانونگذار است و به شهر سر و سامان می دهد.

وی تراکم فروشی و پارکینگ فروشی را از مواردی دانست که موجب مشکلاتی از جمله ترافیک شهری و عدم کمک رسانی در حوادث طبیعی مثل زلزله درآینده خواهد شد.

حکمتعلی مظفری همچنین بر ضرورت ابلاغ صحیح و قانونی در کمیسیون‌ های ماده صد و سامان دهی ابلاغ ها و استفاده از ابلاغ الکترونیکی، معاینه محل توسط اعضای کمیسیون، ضمانت اجرای احکام کمیسیون و رعایت اصول شهرسازی تأکید کرد.