کمک ۱۴۰ میلیونی حجت‌الاسلام ناطق نوری به زندانیان غیرعمد
کمک ۱۴۰ میلیونی حجت‌الاسلام ناطق نوری به زندانیان غیرعمد

مدیرعامل ستاددیه کشور از وصول کمک نقدی ۱۴۰ میلیون ریالی حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نهاد مردمی خبر داد. به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی با اشاره به کمک‌های مادی و معنوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: آقای ناطق […]

مدیرعامل ستاددیه کشور از وصول کمک نقدی ۱۴۰ میلیون ریالی حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نهاد مردمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی با اشاره به کمک‌های مادی و معنوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: آقای ناطق از زمان ریاست‌شان در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی ایران تا کنون از حامیان این مجموعه حمایتی بوده و همواره با دغدغه شخصی، کمک‌های خود را برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد واجد شرایط به این ستاد محبت داشته‌اند.

وی با بیان این که در سال‌هایی نخست فعالیت ستاددیه، نرخ دیه به مانند امروز مقدار ریالی معینی نداشت یادآور شد: آن روزها به طور تقریبی با پرداخت اعتباری معادل ۲۵۰ هزار تومان برای یک دیه نفس، از شکات و اولیاءدم رضایت اخذ می‌شد که در این زمینه همپای خیرین خداجو، مساعدت مسئولین و همیاری سران قوه، نقش بسزایی داشت. کارکنان ستاددیه در همین راستا هرگز حمایت‌های رییس وقت قوه مققنه در تامین مبلغ خسارت افراد آسیب دیده و پرداخت دیه متعارف به خانواده‌های متوفی را فراموش نخواهند کرد.

مدیرعامل ستاددیه کشور با قدردانی از کمک‌های نوعدوستانه ملت شریف ایران اسلامی در برگزاری باشکوه ۳۰۰ جشن گلریزان در ماه رمضان سال جاری اظهار کرد: بواسطه این آیین‌های سنتی تا به امروز مبلغی معادل ۶۰۰ میلیارد ریال وجه نقد جمع‌آوری شده است که با این کمک‌های ارزشمند در روزهای آتی، آزادی ۲ هزار زندانی نیازمند را شاهد خواهیم بود.