کشف ۹۵ کیلو تریاک از کامیون حامل گوجه فرنگی در مراغه
کشف ۹۵ کیلو تریاک از کامیون حامل گوجه فرنگی در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۹۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از کامیون حامل گوجه فرنگی در این شهرستان خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مراغه – هشترود موفق به کشف […]

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۹۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از کامیون حامل گوجه فرنگی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مراغه – هشترود موفق به کشف این محموله که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند.
وی اضافه کرد: این محموله مواد مخدر با قصد انتقال به یکی از شهرهای شمال غرب کشور بارگیری شده بود که توسط پلیس کشف و ضبط شد.
وی گفت: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
اصلانی افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کرده و در راه مبارزه با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.