کشف ۱۳ قبضه کلت کمری و اسحله وینچستر در آذربایجان شرقی
کشف ۱۳ قبضه کلت کمری و اسحله وینچستر در آذربایجان شرقی

[ad_1] جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات مربوطه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی، قاچاقچی سلاح و مهمات در […]

[ad_1]


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات مربوطه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی، قاچاقچی سلاح و مهمات در تبریز شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود:در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده تعداد ۱۲ کلت کمری که از این ۹ قبضه جنگی و ۳ قبضه دیگر ساچمه زن بوده و همچنین یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه مهمات مربوطه و یک دستگاه کارت خوان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، طرح مقابله با سلاح و مهمات بطور جد در دستور کار پلیس استان قرار دارد،خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه تا کنون تعداد ۴۳ قبضه سلاح غیرمجاز در استان کشف که ۳۰ قبضه سلاح ساچمه زن بوده و ۱۳ قبضه اسلحه جنگی بودند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وجود سلاح یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/


[ad_2]