کشف ۱۴ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» در تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
کشف ۱۴ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» در تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز از کشف و ضبط ۱۴ کیلو مواد مخدرصنعتی «شیشه »در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. به گزارش قلم پرس به  نقل از خبرگزاری فارس، موسی خلیل‌اللهی، از کشف ۱۴ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» در تبریز خبرداد و اظهار کرد: با توجه به بررسی […]

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز از کشف و ضبط ۱۴ کیلو مواد مخدرصنعتی «شیشه »در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش قلم پرس به  نقل از خبرگزاری فارس، موسی خلیل‌اللهی، از کشف ۱۴ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» در تبریز خبرداد و اظهار کرد: با توجه به بررسی و پیگیری پرونده ۲ قاچاقچی توسط اداره اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی و با دستور قضایی، این ۲ قاچاقچی در تبریز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری ۲ قاچاقچی حامل مواد مخدر «شیشه» در ۲ مرحله صورت گرفت، گفت: در مرحله اول، ۲ قاچاقچی با ورود به محدوده شهر تبریز با ماموران درگیری داشته و یکی از متهمان در این درگیری مصدوم شده بود، ولی هر ۲ از محل فرار کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز افزود: در درگیری قاچاقچیان با ماموران، خودروی سواری آنها در محل حادثه باقی ماند که طی بررسی خودرو، ۹ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» از داخل آن کشف شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های اداره اطلاعات استان و اشراف اطلاعات به دست آمده در زمینه قاچاقچیان، بیان کرد: با ورود مجدد این قاچاقچی به استان، اداره اطلاعات استان با مدیریت قوی محل آنها را تشخیص داده و وارد عمل شده و هر ۲ قاچاقچی در تبریز دستگیر شدند.

خلیل‌اللهی ادامه داد: در مرحله دوم دستگیری، با کشف پنج کیلو موادمخدر «شیشه»، در مجموع ۱۴ کیلو مواد مخدر صنعتی «شیشه» کشف شد.

دادستان تبریز با بیان اینکه از این افراد ۲ قبضه سلاح نیز کشف شده است، خاطرنشان کرد: یک نفر از مجرمان قبلاً نیز سابقه قاچاق مواد مخدر را داشت.