کسب مدال پارالمپیک دور از دسترس نیست
کسب مدال پارالمپیک دور از دسترس نیست

هادی کاییدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در اردوی کیش هستیم و خدا را شکر همه امکانات در اینجا فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد. وی با بیان اینکه از لحاظ بدنی و رکوردی وضعیتم خوب است، افزود: با رکوردهای تمرینی می‌توانم مدال پارالمپیک توکیو را کسب کنم اما هدفم این است که […]

هادی کاییدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در اردوی کیش هستیم و خدا را شکر همه امکانات در اینجا فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از لحاظ بدنی و رکوردی وضعیتم خوب است، افزود: با رکوردهای تمرینی می‌توانم مدال پارالمپیک توکیو را کسب کنم اما هدفم این است که خوش‌رنگ‌ترین مدال را به دست بیاورم.

وی با بیان اینکه چندین مدال آسیایی و جهانی کسب کرده اما مدال پارالمپیک ندارد، تاکید کرد: هدفم این است که در توکیو مدال کسب کنم و با تمرینات مربی‌ام(مصطفی بهرامی) این کار دور از دسترس نیست.

این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه اواخر ماه جاری باید در رقابت‌های ورودی پارالمپیک به میزبانی تهران شرکت کنم، تصریح کرد: تاکنون در رقابت‌های داخلی با رکوردهای خیلی خوب سه بار سهمیه گرفته‌ام اما بازهم باید در این رقابت‌ها شرکت کنم!

وی یادآور شد: با اینکه پارالمپیک توکیو یک سال به تعویق افتاده اما در این شرایط کرونایی هرگز از تمرین غافل نبوده‌ام و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به هدفم برسم و در این راه سختی‌های زیادی کشیده‌ام.

کاییدی گفت: دکتر مصطفی بهرامی به‌عنوان یک مربی دلسوز و کارکشته همواره به بنده لطف داشته و امیدوارم بتوانم با کسب مدال زحمات وی را جبران کنم. همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت جانبازان و معلولان لرستان نیز تشکر می‌کنم که به طور ویژه از ما حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام