کسب رتبه دوم دادرسی الکترونیکی توسط دادگستری استان البرز
کسب رتبه دوم دادرسی الکترونیکی توسط دادگستری استان البرز

خبرگزاری میزان – سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی البرز و تعدادی از فرماندهان تخصصی انتظامی استان البرز با حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز  دیدار کردند.   فاضلی هریکندی در این دیدار با اشاره به تعامل و همکاری بی نظیر دادگستری و نیروی انتظامی استان البرز بیان داشت: بدون این تعامل، انجام ماموریت‌های سازمانی […]

خبرگزاری میزان – سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی البرز و تعدادی از فرماندهان تخصصی انتظامی استان البرز با حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز  دیدار کردند.

 

فاضلی هریکندی در این دیدار با اشاره به تعامل و همکاری بی نظیر دادگستری و نیروی انتظامی استان البرز بیان داشت: بدون این تعامل، انجام ماموریت‌های سازمانی دو مجموعه ممکن نیست.

وی با تاکید بر اینکه دادگستری و نیروی انتظامی دارای بیشترین تعاملات بین مجموعه‌ای هستند، افزود: لازم است با تقویت زیرساخت‌های هوشمند، این تعامل سرعت و انسجام بیشتری بگیرد؛ امیدواریم این تشریک مساعی بتواند به ارتقای کمی و کیفی اقدامات و برنامه‌های مشترک منجر شود.

وی با بیان اینکه استان البرز نخستین دادگستری در کشور بود که دادرسی الکترونیکی را آغاز کرد متذکر شد: به دلیل وجود زیرساخت‌ها در زمان شیوع کرونا، مشکلی در انجام دادرسی الکترونیکی نداشتیم و اکنون رتبه دوم دادرسی الکترونیکی کشور متعلق به استان البرز است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه به برخی از نتایج تعامل و همکاری دو مجموعه از جمله تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص اشاره و تاکید کرد: در نتیجه این همدلی و هم افزایی برای تامین امنیت مردم استان، اقدامات قرارگاه منجر به این شد که بر خلاف روند کشوری، میزان وقوع جرایم به عنف در استان کاهش داشته باشد.

فاضلی هریکندی با یادآوری اینکه دادگستری در همه موفقیت‌های عملکردی خود نیروی انتظامی را در کنار خود می‌بیند از تلاش و همراهی نیروی انتظامی در کمک به احقاق حقوق عامه، مقابله با جرایم محیط زیست و تغییر کاربری‌های غیرمجاز به عنوان ضابط قضایی تقدیر کرد.

 

سردار محمدیان در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری و کلیه کارکنان این مجموعه، به برخی اقدامات مشترک فی مابین اشاره کرد.

 

انتهای پیام/