کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سطح کشور
کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سطح کشور

به گزارش قلم پرس از تبریز، کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، برترین روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور را معرفی کرد. کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، برترین روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور را معرفی کرد.

کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی بیان کرد: همکاران ما در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور نقش مهمی در معرفی دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دارند که منجر به امید آفرینی و نشاط اجتماعی می شود .

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی ادامه داد : پس از کارشناسی های انجام شده، استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گلستان، خراسان رضوی، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد و کهگیلویه بویر احمد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، قزوین و اردبیل استان هایی هستند که “عنوان برتر” را در سال ۱۳۹۹ در حوزه روابط عمومی اعم از خبر، اطلاع رسانی، عکاسی، فضای مجازی و … توانستند کسب کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷