کتابت آیات قرآن کریم به قلم خوشنویسان تبریز
کتابت آیات قرآن کریم به قلم خوشنویسان تبریز

به گزارش قلم پرس، همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های پرفیض و برکت قدرکتابت آیات الهی باحضور هنرمندان تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز،  ایجاد فضای معنوی با بهره گیری از هنر، ترویج فرهنگ قرآنی و ارج نهادن به مقام هنرمندان خوشنویس تبریز  را  از اهداف ویژه برنامه ی […]

به گزارش قلم پرس، همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های پرفیض و برکت قدرکتابت آیات الهی باحضور هنرمندان تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز،  ایجاد فضای معنوی با بهره گیری از هنر، ترویج فرهنگ قرآنی و ارج نهادن به مقام هنرمندان خوشنویس تبریز  را  از اهداف ویژه برنامه ی خوشنویسی ” آیات الهی” عنوان  کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی  ضمن ابراز خرسندی از حضور هنرمندان و اساتید خوشنویسی مطرح تبریز در این برنامه  افزود: فرهنگسرای الغدیر آثار خلق شده و آیات کتابت شده را در قالب نمایشگاه مجازی در معرض دید عموم علاقمندان و دوست‌داران این هنر فاخر و ارزشمند قرار خواهد داد.

همچنین مدیر فرهنگسرای الغدیر گفت: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی یک گام دیگر برای خلق آثار هنری برداریم و شاهد ظهور آثار نیک و ارزشمند هنری باشیم.

داود هوشنگ روشنک  ضمن تشریح بخشی از برنامه‌های فرهنگی و هنری فرهنگسرای الغدیر در سال ۱۴۰۰ ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌ها و ورکشاپ‌های هنری از اهم برنامه‌های هنری فرهنگسرای الغدیر  در سال جاری بوده و فعالیت‌های هنری به‌ویژه در عرصه خوشنویسی و هنرهای تجسمی تداوم خواهد داشت.

این ویژه برنامه  با حضور خوشنویسان برجسته تبریز و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با تجلیل از خوشنویسان حاضر در فرهنگسرای الغدیر به‌کار خود پایان داد.

گزارش تصویری را در اینجا ببینید.