کانون پرورشی از حریم خانواده، عفاف و حجاب صیانت می کند
کانون پرورشی از حریم خانواده، عفاف و حجاب صیانت می کند

مدیر کل کانون مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: کانون پرورش فکری استان در تبریز و شهرستان‌های استان با برپایی غرفه و حضور در اجتماع صیانت از حریم خانواده واجرای برنامه‌های ویژه، هفته عفاف و حجاب را گرامی داشتند. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

مدیر کل کانون مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: کانون پرورش فکری استان در تبریز و شهرستان‌های استان با برپایی غرفه و حضور در اجتماع صیانت از حریم خانواده واجرای برنامه‌های ویژه، هفته عفاف و حجاب را گرامی داشتند.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده افزود: برپایی غرفه کانون استان در اجتماع مردم تبریز، با استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم همراه بود.
وی ادامه داد: کارگاه‌های هنری و ادبی کانون در دیگر شهرهای استان نیز که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برپا شده بود، شاهد حضور کودکان و نوجوانان و اجرای فعالیت‌های متنوع ادبی و هنری بود.
یوسف زاده اضافه نمود: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار کردند که از آن جمله می توان به معرفی و تقدیر از کودکان و نوجوانان نمونه در زمینه حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه و تقدیر از برگزیدگان، برپایی نشست‌های تخصصی، آموزش احکام، پخش فیلم و کلیپ، بحث آزاد و … اشاره کرد.
یوسف زاده خاطر نشان کرد: عفاف به عنوان گوهر درونی و حجاب همچون صدفی در محافظت از کرامت و شرافت انسانی در دین مبین اسلام مورد توجه قرار گرفته و خداوند متعال سعادتمندی بشر را در حفظ هنجارهای دینی تضمین نموده است.
گفتنی است، ۱۷ تا ۲۴ تیرماه ۹۶ هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برای برگزاری شایسته برنامه‌ها در این هفته برنامه‌‌های ویژه‌ای را اجرا کردند.