کاشت گل های فصلی در بوستان ها ، معابر و میادین منطقه ۷
کاشت گل های فصلی در بوستان ها ، معابر و میادین منطقه ۷
شهردار منطقه ۷ تبریز خبر داد: عملیات کاشت گل های فصلی در طرح های مختلف و متنوع در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز توسط واحد فضای سبز این شهرداری اجرا شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری، عملیات کاشت گلهای فصلی به تعداد ۱۱ هزار جعبه بنفشه، ۲۰ هزار گلدان شب بو، ۴۰ هزار گلدان ناز صورتی، ۲۰ هزار گلدان همیشه بهار در سطح معابر، بوستان ها، میادین و… توسط واحد فضای سبز این شهرداری اجرا شد.

 

فرخی افزود:  کاشت گل و گیاه‌، هرس‌، سم پاشی و آفت زدایی درختان‌، رنگ آمیزی نیمکت‌ها، ساماندهی نمازخانه ها، تعمیر و نظافت المان های بوستانی از جمله دستگاه های ورزشی و بازی های کودکانه، مرمت آبخوری های معیوب، ترمیم جداول، آب نماها، تابلوهای راهنمایی و شناسایی در بوستان ها، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده سازی بوستان های این منطقه جهت استقبال از فصل بهار بود.

 

وی تصریح کرد: همچنین در راستای ایجاد فضایی دلپذیر و زیبا و باطراوت برای ورود میهمانان نوروزی و استفاده شهروندان منطقه، فرش های گل در طرح های متنوع، در میادین اصلی و سایر معابر و بوستان های سطح منطقه ایجاد شده بود.