چهارمین بخشش محکوم به قصاص در گلستان / بازگشت به زندگی پس از ۲۰ سال!
چهارمین بخشش محکوم به قصاص در گلستان / بازگشت به زندگی پس از ۲۰ سال!

خبرگزاری میزان – پس از ۲۰ سال، جوان محکوم به قصاص در برنامه مثل ماه و به حرمت ماه مبارک رمضان بخشیده شد. رئیس کل دادگستری گلستان گفت: محکوم به قصاص فردیست در آستانه ۴۰ سالگی، که ۲۰ سال پیش در پی مشاجره لفظی مرگ جوان دیگری را رقم زد. هادی هاشمیان افزود: پس از […]

خبرگزاری میزان – پس از ۲۰ سال، جوان محکوم به قصاص در برنامه مثل ماه و به حرمت ماه مبارک رمضان بخشیده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: محکوم به قصاص فردیست در آستانه ۴۰ سالگی، که ۲۰ سال پیش در پی مشاجره لفظی مرگ جوان دیگری را رقم زد.

هادی هاشمیان افزود: پس از رسیدگی پرونده و با درخواست اولیای دم، حکم قصاص صادر شد و پس از طی تشریفات قانونی در مرحله اجرا قرار گرفت.

وی ادامه داد: درگذشت مادر مقتول روند اجرای حکم را مدتی به تاخیر انداخت، اما دوباره با درخواست خواهران و برادران مقتول، حکم قصاص دوباره در نوبت اجرا قرار گرفت.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته بار‌ها اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان و ریش سفیدان دوخانواده پادرمیانی کردند، اما اولیای دم حاضر به گذشت نشدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در آخرین مرحله پیش از اجرای حکم اعضای شورای حل اختلاف زندان گرگان و عوامل برنامه مثل ماه شبکه سه، پادرمیانی کردند و دقایقی پیش اولیای دم بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

این چهارمین محکوم به قصاص استان استان که از ابتدای امسال بخشیده شد.

پارسال هم با گذشت اولیای دم و پادرمیانی ریش سفیدان و اعضای شورای حل اختلاف ۲۶ محکوم به قصاص فرصت دوباره زندگی یافتند

انتهای پیام/