چشم‌انداز ۱۲ساله تبریز مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گیرد
چشم‌انداز ۱۲ساله تبریز مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گیرد

به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد، شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: باید کیفیت تمام اقدامات شورا بیشتر شده و نباید کارها از صفر شروع شود. وی ادامه داد: بهتر است شفاف‌سازی در مباحث مختلف، توجه به برنامه پنج ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله […]

به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد، شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: باید کیفیت تمام اقدامات شورا بیشتر شده و نباید کارها از صفر شروع شود.

وی ادامه داد: بهتر است شفاف‌سازی در مباحث مختلف، توجه به برنامه پنج ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله تا حد ممکن مورد توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در ششمین دوره‌ قرار گیرد.

اکبرنژاد در ادامه‌ی سخنان خود بیان کرد: از تجربیات انباشته شورای پنجم به‌ویژه در برنامه ریزی، پژوهش، شفاف‌سازی و نظارت استفاده هم مورد توجه و استفاده قرار گیرد. 

رییس ادوار گذشته‌ی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: قبل از اتخاذ تصمیم، مروری به تصمیمات دوره‌های قبلی داشته باشید و از کارشناسان و افراد مورد اعتمادتان استفاده کنید.

اکبر نژاد در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بازنگری در شهرسازی، توجه به خدمات شهری، تغییر الگوی معابر و کفسازی‌ها، آسفالت، تقاطع‌ها، عدم ریخت و پاش در پروژه مترو، پرورش نیرو در بدنه شهرداری تبریز همگی از موضوعات مهمی است که ضرورت دارد مورد توجه ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر تبریز قرار گیرد.