پیگیری دستگاه قضایی به منظور حل مشکل شرکت مهرآیین وندا
پیگیری دستگاه قضایی به منظور حل مشکل شرکت مهرآیین وندا

خبرگزاری میزان – قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد. این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه […]

خبرگزاری میزان – قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

در این راستا، دستگاه قضایی در استان قم اقدامات متعددی در سال گذشته انجام داده که در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شرکت مهرآیین وندا که در زمینه مونتاژ دوچرخه معمولی و کوهستانی فعالیت می‌کند، در زمینه ترخیص مواد اولیه وارداتی به دلیل اولویت بندی در تامین ارز با مشکل مواجه شده بود.

با ورود دستگاه قضایی، با سازمان صمت استان قم در جهت انجام اقدامات لازم به منظور جلوگیری از تعطیلی این واحد تولیدی مکاتبه به عمل آمد.

در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی در راستای حل مشکل مذکور، اشتغال ۹ نفر از کارگران این واحد تولیدی تثبیت شد.

انتهای پیام/