پیگیری خط ۲ مترو، فاضلاب و انتقال آب ارس به تبریز در سفر رییس جمهوری
پیگیری خط ۲ مترو، فاضلاب و انتقال آب ارس به تبریز در سفر رییس جمهوری

[ad_1] نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رییس جمهوری، یک سفر حیاتی برای هر استان است و در شهر ما هم موارد مهمی از جمله مترو و فاضلاب و … وجود دارد که می‌تواند مورد پیگیری قرار گیرد. به گزارش قلم پرس، علیرضا منادی عصر امروز در جلسه علنی […]

[ad_1]

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رییس جمهوری، یک سفر حیاتی برای هر استان است و در شهر ما هم موارد مهمی از جمله مترو و فاضلاب و … وجود دارد که می‌تواند مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس، علیرضا منادی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مایلیم که هر ماه این جلسات مشترک بین نمایندگان مجلس با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شود و خوشبختانه باید بگویم که شورا در این دوره همدل شده است. از طرفی انتخاب آقای هوشیار را به عنوان شهردار تبریز تبریک عرض می‌کنم و می‌گویم که ایشان بهترین انتخاب برای شهرداری تبریز است.
وی به سفر رییس جمهوری به تبریز اشاره کرد و افزود: سفر رییس جمهور یک سفر حیاتی برای هر استان است. در شهر ما هم موارد مهمی از جمله مترو و فاضلاب و … وجود دارد. اگر موضوع انتقال تصفیه فاضلاب را به ارومیه حل کنیم، ۱۵۰میلیون متر مکعب آب به این دریاچه انتقال می یابد.
منادی اظهار کرد: قطار، خط ۲ مترو و انتقال آب ارس به تبریز هم مهم است. امروز مسئول صنایع مس را عوض کردند چون مخالف تاسیس شرکت مس آذربایجان بود. این می تواند باعث جذب ثروت برای آذربایجان باشد.

[ad_2]