پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رمپ خروجی مارالان از اتوبان شهید کسایی
پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رمپ خروجی مارالان از اتوبان شهید کسایی

[ad_1] شهردار منطقه ۳ تبریز، از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رمپ خروجی مارالان از سمت اتوبان شهید کسایی خبر داد و بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد. به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های دسترسی از پل مارالان در اتوبان شهید کسایی، […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۳ تبریز، از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رمپ خروجی مارالان از سمت اتوبان شهید کسایی خبر داد و بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های دسترسی از پل مارالان در اتوبان شهید کسایی، احداث رمپ خروجی در دستور کار شهرداری  منطقه ۳ تبریز قرار گرفته و  با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است.
وی ادامه داد : از رمپ قبلی به عنوان رمپ ورودی و از رمپ جدید به عنوان رمپ خروجی استفاده خواهد شد.
وی افزود : مراحل خاکبرداری، خاکریزی، اجرای دیوار حایل سنگی پیرامون کریدور خروجی و جدول گذاری به اتمام رسیده و اکنون مرحله آسفالت ریزی این پروژه آغاز شده است.
وی حجم خاکبرداری این پروژه را ۲۳۰۰ متر مکعب اعلام کرد و گفت: در این پروژه ۱۴۲۰ متر مکعب دیوار سنگی حائل کار شده است.
وحید کیا با اعلام اینکه در این پروژه ۷۰۰  متر جدول گذاری انجام شده اظهار داشت: رمپ خروجی مارالان از سمت اتوبان شهید کسایی از نظر تاثیرگذاری ترافیکی  سهم بسزایی در روان‌سازی و ایمنی تردد عمومی در  این محل خواهد داشت.
به گفته شهردار منطقه ۳ تبریز، این رمپ به طول ۲۴۰ متر و در عرض ۸ و نیم متر در حال اجرا است.

[ad_2]