پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران پیام مشترکی صادر کردند.به گزارش قلم پرس متن این پیام به این شرح است. دوازده فروردین سالروز بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران است ، بهاری که با رای ۹۸.۲ درصدی مردم به جمهوری اسلامی و آرمان‌های نظام، […]

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران پیام مشترکی صادر کردند.به گزارش قلم پرس متن این پیام به این شرح است.

دوازده فروردین سالروز بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران است ، بهاری که با رای ۹۸.۲ درصدی مردم به جمهوری اسلامی و آرمان‌های نظام، مردم سالاری دینی شکوفه زد و به بار نشست.
آری دوازده فروردین سال ۱۳۵۸، مهر تایید و تثبیت بر حقانیت و مقبولیت آرمان‌های نظام در اذهان مردم بود و به یقین تحقق اهداف و آرمانها نظام اسلامی، از مردم سالاری دینی الگوی موفق به دنیا ارزانی داشت و این چنین شد که قامت استقلال این خاک، رخت سیاه و پلاسیده وابستگی بر تن نگرفته و نخواهد گرفت .
این روز بزرگ تبلور عشق و آرمان هایمان بر سینه سبز و سپید و سرخ جمهوری اسلامی ایران است و امروز پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با تلاشی خستگی ناپذیر در راستای حفظ وحدت، انسجام ،اقتدار و موفقیت نظام در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، گام برمیداریم و حرکت در مسیری که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز به عنوان حمایت از کالای ایرانی هدف گذاری شده را بر خود واجب شرعی میدانیم تا با این نقشه راه برای پیشرفت و توسعه و خودکفایی میهن عزیزمان گام های موثر برداریم.
اینجانبان با تبـریـک ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت فـرا رسیدن روز بعثت انقلاب اسلامی ،روز دوازدهم فروردین ؛ امید آن داریم در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و با همراهی مردم غیور کشورمان و همچنین سـایـر قـوا و کارگزاران نظام، پرچم سه رنگ ایران اسلامی سرفرازتر از گذشته در اهتزار باشد.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی