پیام تسلیت وزیر کشور به مردم آذربایجان شرقی در پی جان‌باختن تعدادی از مسافران قطار تبریز- مشهد
پیام تسلیت وزیر کشور به مردم آذربایجان شرقی در پی جان‌باختن تعدادی از مسافران قطار تبریز- مشهد

وزیر کشور در پیامی خطاب به مردم استان آذربایجان شرقی، جان باختن تعدادی از مسافران قطار تبریز- مشهد را به خانواده‌های داغدیده و عموم مردم استان تسلیت گفت. متن پیام دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است: مردم عزیز و شریف استان آذربایجان شرقی با عرض تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت […]

وزیر کشور در پیامی خطاب به مردم استان آذربایجان شرقی، جان باختن تعدادی از مسافران قطار تبریز- مشهد را به خانواده‌های داغدیده و عموم مردم استان تسلیت گفت.

متن پیام دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است:

مردم عزیز و شریف استان آذربایجان شرقی
با عرض تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، حادثه دردناک و دلخراش تصادف قطار تبریز- مشهد غمی سنگین و مصیبتی بزرگ را بر دل های ملت ایران خصوصا شما مردم شریف و گرانقدر آذربایجان شرقی و به ویژه خانواده هایی که عزیز خود را در این سانحه از دست داده اند نشاند که تحمل آن بسی سخت و دشوار است.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، این مصیبت و ضایعه دردآور را به مردم بزرگوار آن استان، مردمی که تاریخ ایران اسلامی همواره مشحون از رشادت ها و افتخارات ایشان است و آوازه آنان در عشق و ارادت به اهل بیت و غیرت و شجاعت در پاسداری از ارزش های دینی و ملی زبانزد است، انسان های وارسته که در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس و در استمرار راه پر عظمت انقلاب اسلامی در همه صحنه های انقلابی و ملی حضوری موثر و نقش آفرین ایفا نموده اند بویژه خانواده های داغدیده تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
از درگاه پروردگار قادر متعال برای همه عزیزان از دست رفته رحمت واسعه و غفران الهی، برای مصدومان این حادثه ناگوار سلامتی و شفای عاجل و برای خانواده های محترم عزادار صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور