پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهیدان عیدگشایش
پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهیدان عیدگشایش

استاندار آذربایجان شرقی طی پیامی درگذشت حاج کریم عیدگشایش پدر غیور مردان دفاع مقدس شهیدان جعفر و احمد عیدگشایش را تسلیت گفت. به گزارش قلم پرس، متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خبر درگذشت جناب آقای حاج کریم عیدگشایش پدر غیور مردان دفاع مقدس شهیدان جعفر و احمد عیدگشایش موجب تاثر و […]

استاندار آذربایجان شرقی طی پیامی درگذشت حاج کریم عیدگشایش پدر غیور مردان دفاع مقدس شهیدان جعفر و احمد عیدگشایش را تسلیت گفت.

به گزارش قلم پرس، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت جناب آقای حاج کریم عیدگشایش پدر غیور مردان دفاع مقدس شهیدان جعفر و احمد عیدگشایش موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
این پدران صبور که ارزشمندترین داشته‌های خود را در حفظ و حراست از میهن عزیز و انقلاب اسلامی فدای دین و کشور کردند الگویی بی بدیل برای ملت قدرشناس ایران هستند و یاد و خاطره‌ی ایشان و دو فرزند شهید و گرانقدرش در تاریخ پرافتخار این سرزمین به نیکی ماندگار خواهد بود.
اینجانب به عنوان خادم مردم آذربایجان‌شرقی مصیبت وارده را به مردم شریف مراغه،خانواده‌های محترم ایثارگران به خصوص به خانواده‌ی محترم عیدگشایش و کلیه‌ی بازماندگان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و رحمت الهی آرزومندم.
اسماعیل جبارزاده
استاندار آذربایجان‌شرقی