پیام تبریک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
پیام تبریک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

خبرگزاری میزان – علی غلامی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛ بسم ­الله الرحمن الرحیم سرور ارجمند حجت ­الاسلام و المسلمین جناب آقای غلام‌حسین محسنی اژه‌ای (زیده­عزه) سلام علیکم […]

خبرگزاری میزان – علی غلامی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم ­الله الرحمن الرحیم

سرور ارجمند حجت ­الاسلام و المسلمین جناب آقای غلام‌حسین محسنی اژه‌ای (زیده­عزه)

سلام علیکم و رحمه­ الله

انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی از سوی رهبر فرزانه انقلاب (حفظه­ الله تعالی) که نشان از سوابق علمی و عملی درخشان و تاثیرگذار شما در دستگاه قضایی دارد، صمیمانه تبریک عرض می­نمایم.

بی ­شک تجارب ارزشمند و متعدد جنابعالی در سال­های متمادی حضور و خدمت در دستگاه قضا در مسئولیت ­های متعدد می­تواند چشم ­انداز روشنی برای قوه قضاییه در گسترش عدالت محوری در جامعه، احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم ترسیم نماید و ادامه و ارتقاء طرح‌های تحولی بر مبنای سند تحول قضایی را با قوت و قدرت مستدام سازد.

از درگاه ربوبی حضرت حق جل و علاء توفیق روزافزون و برکت در خدمت مسألت می­نمایم و امید دارم ذیل توجهات حضرت صاحب الزمان (ارواحنافداه) و راهبری مقام معظم رهبری (ایده‌الله‌تعالی)، در مسیر خدمت و تلاش جهادی توفیقاتتان روزافزون باشد.

علی غلامی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

انتهای پیام/