پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان سمنان به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان سمنان به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

خبرگزاری میزان – محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.   بیشتر بخوانید: متن این پیام به شرح زیر است؛ إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا […]

خبرگزاری میزان – محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.

 

بیشتر بخوانید:

متن این پیام به شرح زیر است؛

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعاً بَصیراً.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محسنی اژیه (دام توفیقاته)

ریاست معزز قوه قضائیه

سلام علیکم.

احتراماً انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضائیه با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به مدیریت اسلامی و دینی به آن عالم دانشمند فرهیخته و انقلابی دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم حضور حضرتعالی در رأس قوه قضائیه با توانمندی‌های علمی، فقهی و تجربه قضائی و اجرائی و اشرافیت کامل در تحقق سند تحول در گام دوم انقلاب، موجبات ارتقاء بیش از پیش جایگاه قوه قضائیه و تحقق بخشیدن به حکم نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری معظم را فراهم خواهد آورد.

به شکرانه این انتصاب اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران خدوم قضائی و اداری دادگستری کل استان سمنان، آمادگی کامل در جهت تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق عدالت اسلامی و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های اعلامی از سوی حضرت مستطاب عالی را اعلام می‌نمایم و از خداوند متعال خواستارم تا این دوران را بیشتر از گذشته، عصر خدمت به مردم ایران اسلامی و سربلندی اسلام عزیز قرار دهد و عزت و سربلندی حضرتعالی در این جایگاه مهم ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (ارواحنا فدا) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/