پوچتینو: دو گل سیتی تصادفی بود
پوچتینو: دو گل سیتی تصادفی بود

به گزارش ایسنا به نقل از بی تی اسپورت، پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر منچستر سیتی یک نتیجه ناامیدکننده به دست آورد. تیم پاریسی که در پارک دو پرانس از سیتی پذیرایی کرد، با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا کار آنها برای صعود به دور به فینال بسیار سخت شود. پوچتینو […]

به گزارش ایسنا به نقل از بی تی اسپورت، پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر منچستر سیتی یک نتیجه ناامیدکننده به دست آورد. تیم پاریسی که در پارک دو پرانس از سیتی پذیرایی کرد، با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا کار آنها برای صعود به دور به فینال بسیار سخت شود.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی اینگونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم سیتی بهتر بود. شکست دادن منچستر سیتی اصلا آسان نیست. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته گل هم بودیم اما حریف در نیمه دوم توپ و میدان را به دست گرفت.

او ادامه داد: هر دو گل سیتی تصادفی بود و سخت است که آنها را پذیرفت. دو گل ناامید کننده دریافت کردیم اما گاهی اوقات حتی در نیمه نهایی هم شاهد چنین گل های هستیم. بازیکنان منچستر سیتی از نظر بدنی در وضعیت بهتری بودند و جنگنده تر از ما هم ظاهر شدند.

پوچتینو درباره شانس تیمش برای جبران در بازی برگشت گفت: در فوتبال نباید هیچ وقت کار خود را تمام شده دانست.همیشه باید شانس برنده شدن را برای خود قائل بود. ما با چنین تفکری پای به میدان خواهیم گذاشت. منچستر سیتی تیم بسیار خوبی است اما ما هم به دنبال جبران هستیم.

انتهای پیام