پنج‌شنبه در اردبیل عزای عمومی اعلام شد/ مراسم تشییع و تدفین سلیم موذن‌زاده اعلام شد
پنج‌شنبه در اردبیل عزای عمومی اعلام شد/ مراسم تشییع و تدفین سلیم موذن‌زاده اعلام شد

به دنبال ارتحال مداح شهیر عالم اسلام حاج سلیم موذن‌زاده روز پنج‌شنبه در استان اردبیل عزای عمومی اعلام شد، همچنین مراسم تشییع و تدفین سلیم موذن‌زاده اردبیلی  روز چهارشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار خواهد شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل تبلیغات […]

به دنبال ارتحال مداح شهیر عالم اسلام حاج سلیم موذن‌زاده روز پنج‌شنبه در استان اردبیل عزای عمومی اعلام شد، همچنین مراسم تشییع و تدفین سلیم موذن‌زاده اردبیلی  روز چهارشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: از طرف شورای فرهنگ عمومی تصمیم بر این شد تا روز پنج‌شنبه به خاطر رحلت مداح بزرگ عالم اسلام سلیم موذن‌زاده در شهر اردبیل عزای عمومی اعلام شود.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده افزود: سلیم موذن‌زاده  در سن ۸۰ سالگی و به دنبال کسالتی که داشت دار فانی را وداع گفت و مردم استان اردبیل در داغ این مداح بزرگ عالم اسلام به سوگ نشستند.

ودود موذن‌زاده اردبیلی نیز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین این مداح برجسته کشوری گفت: محل دفن پدرم شایسته است با عظمت و بزرگی تعیین شود چرا که ما و عالم تشیع سرمایه‌ای بزرگ را از دست دادیم.

ودود موذن‌زاده بیان کرد: قطعه شهدا و جوار مزار آیت‌الله مروج امام جمعه فقید اردبیل و آیت‌الله جعفری مکان مناسبی برای دفن پدرم است.

وی ادامه داد: ما در این بحث نباید احساساتی برخورد کرده و آن را منحصر به خانواده خود بدانیم چرا که سلیم موذن‌زاده افتخار جهان تشیع و برای تمام مردم استان و کشور بود و ما هیچگاه نمی‌توانیم عظمت این فقدان را از یاد ببریم.

موذن‌زاده با بیان اینکه ما باید در تشییع و تدفین طوری عمل کنیم تا در مقابل نسل آینده نیز پاسخگو باشیم، تصریح کرد: جهان تشیع پدیده بزرگی را از دست داد و سوگواری برای این فقدان کمتری عملی است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی گفت: قطعه شهدا در بهشت فاطمه بهترین مکان برای این امر است.

مراسم تشییع و تدفین سلیم موذن‌زاده اردبیلی خالق حماسه‌های بزرگ عرصه مداحی، صاحب نوای «زینب زینب» روز چهارشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار خواهد شد.

طبق وصیت این مرحوم نوای «زینب زینب» فردا در اردبیل طنین‌انداز می‌شود همچنین مسیر برگزاری مراسم تشییع فردا به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش خواهد شد.

مراسم شام غریبان این افتخار بزرگ عرصه مداحی بعد از نماز مغرب و عشای روز چهارشنبه در مسجد اعظم و مراسم سوم ایشان نیز در همین مسجد برگزار خواهد شد.