پزشکیان: کمیسیون بهداشت مجلس به اتفاقات لردگان رسیدگی کند
پزشکیان: کمیسیون بهداشت مجلس به اتفاقات لردگان رسیدگی کند
مسعود پزشکیان در واکنش به تذکر نماینده مردم لردگان گفت: کمیسیون بهداشت مجلس به اتفاقات لردگان رسیدگی کرده و نتیجه را در مجلس اعلام کند.

به گزارش قلم پرس، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اتفاقات اخیر لردگان گفت: به دلیل اهمیت این اتفاق در میان مردم حضور پیدا کردم و در مسجد روستا درد و دل آنها را شنیدم. مردم گلایه‌های زیادی از مسئولان وزارت بهداشت و درمان و استاندار داشتند. آنها از مصاحبه‌های ناقص و اظهار نظرهای نامناسب به‌شدت ناراضی و نگران هستند.

نماینده مردم لردگان در مجلس افزود: متاسفانه این اظهار نظرها باعث جریحه‌دار قلب این مردم مومن شده است. همچنین موجب نگرانی‌های  جدی برای تمام مردم منطقه شده است.

خالدی سردشتی خطاب به رئیس جمهور گفت: از شما می‌خواهم  که به عنوان رئیس جمهور تیمی متشکل از وزیر بهداشت، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بازرسی ویژه ریاست جمهوری جهت بررسی ابعاد مختلف  موضوع به لردگان اعزام کنید.

وی در پایان تاکید کرد مردم لردگان صف خود را از سوءاستفاده‌گران جدا می‌کنند. آنها صف سیاسی خود را برای مخالفان نظام اعلام کردند. کمیسیون بهداشت مجلس به این موضوع رسیدگی کنند.

پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده داشت در واکنش به این تذکر خطاب به اعضای کمیسیون بهداشت گفت: حتما به این موضوع رسیدگی کرده و نتیجه را در  مجلس اعلام کنید.