پرسپولیس – داماش برگزار می‌شود
پرسپولیس – داماش برگزار می‌شود
دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان پس از دو ساعت و 10 دقیقه تاخیر و شرایط عجیب قرار است برگزار شود.

دیدار تیم های پرسپولیس و داماش با حاشیه های بسیاری همراه شده است. در فاصله دو ساعت تا شروع بازی هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر کردند و همین موضوع باعث شد تا طرفداران داماش پشت در بمانند. آن ها که با ۶ دستگاه اتوبوس راهی ورزشگاه شدند، ساعت ۸ به فولاد آرنا رسیدند اما جایی برایشان نبود.

 

مسئولان تلاش کردند تا جایگاه ویژه را برای آن ها خالی کنند اما در جریان این تصمیم، درگیری شدیدی بین هواداران به وجود آمد و باعث شد تا تنش در استادیوم به اوج خود برسد. در همین لحظات، آن ها به جایگاه خبرنگاران نیز وارد شدند و باعث شکسته شدن میزها و صندلی های این جایگاه شدند.

 

تیم داماش و سرمربی این تیم فراهانی نیز اعلام کرد تا زمانی که هواداران داماش به استادیوم راه پیدا نکنند، این تیم وارد زمین نخواهد شد.

 

دقایقی قبل علیرضا بیرانوند به همراه سعید فتاحی از هواداران پرسپولیس خواست تا یک جایگاه را برای ورود داماشی ها خالی کنند اما میانجی گری دروازه بان پرسپولیس نیز تاثیری در این موضوع نداشت.

 

بی نظمی به وجود آمده که طبیعتا مسئول آن مسئولان برگزاری بازی است، سبب شده تا با گذشت ۲۵ دقیقه از زمان اعلام شده برای شروع بازی، هنوز علائمی از آغاز فینال حذفی وجود نداشته باشد و حتی خبرهایی مبنی بر لغو یا تعویض این بازی نیز وجود دارد.

 

دقایقی پیش بازیکنان ذخیره هم که وارد زمین شده و روی نیمکت حضور داشتند، به سمت رختکن رفتند تا شایعات لغو بازی قوت بگیرد.

 

ساعت ۲۱:۵۰ هم اکنون بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند و در حال گرم کردن هستند تا بازی در آستانه برگزاری باشد.

 

در شرایطی که قرار بود ساعت ۲۲ بازی برگزار شود، بازیکنان داماش در مراسم ابتدایی شرکت نکردند.

 

ساعت ۲۲:۲۰ بازیکنان تیم پرسپولیس به دستور برانکو ایوانکوویچ راهی رختکن شدند.

 

ساعت ۲۲:۳۰ سرانجام بازی لغو شد و هواداران واکنشی تندی نسبت به آن نشان داده و سپس از استادیوم بیرون رفتند.

  • منبع خبر : ورزش سه