پرستویی سیمرغ بلورین خود را تقدیم بزرگان سینما کرد
پرستویی سیمرغ بلورین خود را تقدیم بزرگان سینما کرد

 پرویز پرستویی برای بازی در فیلم بادیگارد سیمرغ بلورین نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را از سوی هیات داوران بخش سودای سیمرغ دریافت کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز پرستویی پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم «بادیگارد» گفت: من پرویز پرستویی بازیگر نقش حیدر ذبیحی […]

 پرویز پرستویی برای بازی در فیلم بادیگارد سیمرغ بلورین نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را از سوی هیات داوران بخش سودای سیمرغ دریافت کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز پرستویی پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم «بادیگارد» گفت: من پرویز پرستویی بازیگر نقش حیدر ذبیحی بادیگارد هستم خالق بادیگارد ابراهیم حاتمی‌کیا است خوشحالم که در هدایت و رهبری ابراهیم حاتمی‌کیا توانستم ایفاگر نقشی باشم که اعضای محترم هیأت داوران نقش را شایسته سیمرغ بلورین دانستند. سلام عرض می‌کنم به حضار محترم این جایزه را اول به ابراهیم‌ حاتمی‌کیا تقدیم می‌کنم و به رسم ادب به اساتید محترمی که در این سالن حضور ندارند پنج تن از اساتید ایران عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، محمدعلی کشاورز و داود رشیدی.