پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه
پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه

به گزارش قلم پرس از تبریز، داود بهبودی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: استفاده ۲۷۰ میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره بریم. وی افزود: باید […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، داود بهبودی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: استفاده ۲۷۰ میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره بریم.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های بودجه سال ۱۴۰۰ در ارتقای زیرساخت‌ها با برنامه ریزی بلندمدت، توزیع عادلانه منابع و کاهش فشار بر منابع استانی، رد دیون دولت، جلب مشارکت بخش خصوصی، عمومی و فاینانس، تقویت منابع و مولد سازی و توسعه و رفع محرومیت بهره بریم.

بهبودی در ادامه به مقایسه اعتبارات هزینه ای استان در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت و تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی ۱۴۰۰ استان ۸۹۴ میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اعتبار هزینه ای ابلاغی در ابتدای سال گذشته و میزان تحقق آن در انتهای سال به ترتیب ۵۹٫۵۸ و ۲۲٫۳۶ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغی سال ۱۴۰۰ استان را ۱۹۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶