پرداخت مابه‌التفاوت اصلاح قیمت‌ها باید عادلانه باشد/ رئیس‌جمهور آبروی خود را پای کار گذاشت
پرداخت مابه‌التفاوت اصلاح قیمت‌ها باید عادلانه باشد/ رئیس‌جمهور آبروی خود را پای کار گذاشت

[ad_1] نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توزیع و پرداخت عادلانه مابه التفاوت حاصل از اصلاح قیمت‌ها در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تأکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامرضا نوری امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  اظهار کرد: سهم آذربایجان شرقی به نسبت جمعیتی و ارزش افزوده از […]

[ad_1]


نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توزیع و پرداخت عادلانه مابه التفاوت حاصل از اصلاح قیمت‌ها در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامرضا نوری امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  اظهار کرد: سهم آذربایجان شرقی به نسبت جمعیتی و ارزش افزوده از تسهیلات بانک‌ها و بهره‌مندی استان از این منابع پایین است و امیدواریم عدالت در این زمینه برقرار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی به ویژه آنهایی که متاثر از اصلاح قیمت ارز هستند، مشکلی جدی است و انتظار می رفت که این نیاز تأمین شود چون کوچک‍‌ترین وقفه در چرخه تولید، نظام اقتصادی را به چالش خواهد کشید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چند رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای این طرح گذاشته اما لطف این کار بزرگ، به زحمت و مشکل نیفتادن مردم و تولید کنندگان است و باید قبول کنیم آمادگی لازم و صددرصدی برای اجرای این طرح تا حدی مهیا نبود.

نوری تصریح کرد: به هر حال با توجه به اجازه اکثریت مجلس در این خصوص، ما نیز با وجود مخالفت که وجود دارد، با نحوه اجرای فعلی، از دولت حمایت می کنیم و باید پرداخت مابه التفاوت این اصلاح قیمت باید عادلانه باشد تا ادامه مسیر و این پیج مهم اقتصادی کشور را با مشکل کمتر پشت سر گذاریم.

انتهای پیام/م


[ad_2]