پرتاب آبنبات توسط دونالد ترامپ به سمت میز آنگلا مرکل
پرتاب آبنبات توسط دونالد ترامپ به سمت میز آنگلا مرکل

رئیس جمهور از ایالات متحده آمریکا پس از دیدار با همتایان خود در کانادا از جیب کت خود چند آبنبات را در آورد و آنها را بر روی میز پرتاب کرد و رو به مرکل گفت: «بیا، این برای تو، دیگر هیچ وقت نگو که من به تو چیزی نداده ام”.  به گزارش قلم پرس به […]

رئیس جمهور از ایالات متحده آمریکا پس از دیدار با همتایان خود در کانادا از جیب کت خود چند آبنبات را در آورد و آنها را بر روی میز پرتاب کرد و رو به مرکل گفت: «بیا، این برای تو، دیگر هیچ وقت نگو که من به تو چیزی نداده ام”. 

به گزارش قلم پرس به نقل از اسپوتنیک بنا بر علام رسانه های آمریکایی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جلسه گروه جی ۷ در کانادا رفتار زشتی با صدر اعظم آلمان داشت.
به عنوان مثاب تحلیلگر یان برمر، رئیس جمهور از ایالات متحده آمریکا پس از دیدار با همتایان خود در کانادا از اینکه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا سعی می کردند تا او را وادار به امضای بیانیه نهایی جلسه نمایند، بسیار عصبی شده بود. دونالد ترامپ در ابتدا نشسته بود و عصبی بود، و سپس ایستاد و از جیب کت خود چند آبنبات را در آورد و آنها را بر روی میز پرتاب کرد و رو به مرکل گفت: «بیا، این برای تو، دیگر هیچ وقت نگو که من به تو چیزی نداده ام”.
در نهایت این جلسه، رئیس جمهور آمریکا بدون امضا کردن بیانیه نهایی نشست، به سمت سنگاپور برای دیدار با کیم جونگ اون سفر نمود.