پایان مهلت رای‌گیری در استان آذربایجان شرقی/ نتایج تا ظهر فردا اعلام می‌شود
پایان مهلت رای‌گیری در استان آذربایجان شرقی/ نتایج تا ظهر فردا اعلام می‌شود

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی دقایقی پیش پایان مهلت رای‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در تمام حوزه‌های انتخابیه استان را اعلام کرد و گفت: نتایج قطعی انتخابات تا ظهر روز شنبه اعلام می‌شود. به گزارش قلم پرس، سعید شبستری، گفت: بر اساس اطلاعات هیات‌های اجرایی و فرمانداران، رای‌گیری در حوزه‌های انتخابیه استان به پایان رسیده […]

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی دقایقی پیش پایان مهلت رای‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در تمام حوزه‌های انتخابیه استان را اعلام کرد و گفت: نتایج قطعی انتخابات تا ظهر روز شنبه اعلام می‌شود.

به گزارش قلم پرس، سعید شبستری، گفت: بر اساس اطلاعات هیات‌های اجرایی و فرمانداران، رای‌گیری در حوزه‌های انتخابیه استان به پایان رسیده و تنها در شهر تبریز بر اساس درخواست فرماندار تبریز رای‌گیری تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ادامه داشت.

وی افزود: البته شعب اخذ رای موظفند تا مراجعه آخرین فرد کار رای‌گیری را انجام دهند و پس از اتمام اخذ رای کار شمارش آرا را آغاز کنند.

شبستری با بیان این که تلاش می‌کنیم در اولین فرصت نتیجه شمارش آرا تجمیع و اعلام شود، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم نتیجه اکثر حوزه‌های انتخابیه تا ساعات اولیه صبح فردا اعلام شود و نتیجه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز تا ظهر فردا اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایندگان کاندیداها می‌توانند تا پایان شمارش آرا در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین با قدردانی از زحمات کلیه عوامل اجرایی، نظارت و پشتیبانی از انتخابات، گفت: مرحله دوم انتخابات با آرامش کامل در استان برگزار شد و بیش از ۷۰۰ هزار نفر از حایزین شرایط رای دادن در این مرحله شرکت کردند.

وی با بیان این که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و باید رفاقت‌ها آغاز شود، افزود: هرکسی را که مردم انتخاب کنند قابل احترام است و بعد از انتخابات همه باید برای خدمت به مردم و اعتلای نظام تلاش کنیم.