پایان شائبات با راه اندازی سامانه ی فروشگاهی
پایان شائبات با راه اندازی سامانه ی فروشگاهی

[ad_1] پایان شائبات با راه اندازی سامانه ی فروشگاهی به گزارش قلم پرس،مجید کیانی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌ها پرداخت به حواشی را فرصت‌سوزی خواند و در پاسخ به این سوال که چرا حقوق مدیرعامل پیشین منطقه آزاد ارس را سازمان پرداخت می‌کند، ابراز داشت: پروسه‌ی بازنشستگی مدیرعامل قبلی در حال انجام است […]

[ad_1]

پایان شائبات با راه اندازی سامانه ی فروشگاهی

به گزارش قلم پرس،مجید کیانی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌ها پرداخت به حواشی را فرصت‌سوزی خواند و در پاسخ به این سوال که چرا حقوق مدیرعامل پیشین منطقه آزاد ارس را سازمان پرداخت می‌کند، ابراز داشت: پروسه‌ی بازنشستگی مدیرعامل قبلی در حال انجام است و تا زمان بازنشستگی باید طبق مقررات رفتار شود.

**حمایت سازمان منطقه آزاد ارس از تولید داخلی**

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پاسخ به سوال یکی از مدیران رسانه درخصوص ادعای قاچاق کالا در مناطق آزاد گفت: من به این نتیجه نرسیده‌ام که اینجا قاچاق رخ می‌دهد یا خیر. اولا در شهرهای مرزی پتانسیل قاچاق وجود دارد و مختص ارس هم نیست اما منطقه آزاد ارس نیز وظیفه قانونی در این باره ندارد و وظیفه برخورد با گمرک و سایر نهادهاست. با گمرک جلفا صحبت کردیم و تعارف هم نداریم و طبق ابلاغ ریاست‌محترم جمهوری همه نهادهای منطقه باید هماهنگ با ما عمل کنند.

**سامانه فروشگاهی، پایانی بر شائبات**

وی اضافه کرد‌: با راه‌اندازی سامانه فروشگاهی بسیاری از شائبات پایان می‌یابد بطوریکه سهمیه کالای مسافر بین صنوف تقسیم و جزئیات فروش و نحوه‌ی آن مشخص می‌گردد.‌

**با افزایش درآمدهای سازمان منطقه آزاد ارس، هادیشهر می‌تواند از آن منتفع شود‌**

کیانی در پاسخ به این سوال که الحاق هادیشهر به محدوده‌ی منطقه آزاد ارس به کجا رسیده است، یادآور شد: طبق مصوبه‌ی مجلس توسعه منطقه آزاد ارس باید در حاشیه‌ی رود ارس اتفاق بیافتد. با این حال ما اگر منابع درآمدی‌مان را افزایش دهیم شهرهای دیگر اطراف و هادیشهر چه جزو منطقه آزاد باشد، چه نباشد می‌تواند منتفع بشود. همانطور که پروژه احداث جاده مرند_جلفا خارج از محدوده است و منطقه آزاد ارس آن را پیش می‌برد.

وی تقویت و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری را لازمه‌ی جذب مسافر و انتفاع ارس‌وندان برشمرد و بازنگری طرح جامع را جزو اولویت‌های کاری‌اش دانست.
 

[ad_2]