پاکسازی و رفت و روب معابر سطح منطقه ۱۰
پاکسازی و رفت و روب معابر سطح منطقه ۱۰

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز از رفت و روب و پاکسازی معابر در سطح حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری و به منظور حفظ سلامت و بهداشت شهروندان،  عملیات رفت و روب و پاکسازی در معابر اصلی، فرعی و محلات سطح حوزه توسط […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از رفت و روب و پاکسازی معابر در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری و به منظور حفظ سلامت و بهداشت شهروندان،  عملیات رفت و روب و پاکسازی در معابر اصلی، فرعی و محلات سطح حوزه توسط اکیپ‌های چندگانه تنظیف منطقه  ۱۰ در حال انجام است.
وی افزود: در این راستا عوامل خدمات شهری منطقه ۱۰ در هفته جاری به تنظیف، پاکسازی، نخاله‌برداری، لایروبی کانال‌ها در خیابان‌های لیلابی، شهید راسخی، کوثر شرقی و مجموعه تاریخی مقبره الشعرا اقدام کردند.  
زارعی وجود معابر مناسب را در حفظ کیفیت سیمای شهری مهم ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون و تلاش‌های نیروهای خدمات شهری، سعی شده است تا گام‌های موثری برای رفاه و سلامت شهروندان این منطقه برداشته شود.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: طرح گسترده خدمات محله‌ای بر حسب برنامه زمانبندی شده و اولویت‌بندی محلات، به صورت مستمر اجرا می‌شود.

[ad_2]