ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است
ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است
فرمانده سپاه عاشورای استان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه ، طبق آیات ، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.

به گزارش خبرنگار قلم پرس ، سردار عابدین خرم در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه اهل عمل بودن ، ولایت پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاقیات بسیجیان و سپاهیان است اظهار داشت : تمامی شهدای انقلاب از اول تا امروز ، همین ویژگی ها را داشتند چرا که بدون داشتن چنین شاخصه هایی ، فدا کردن جان و مال خود ، امکان پذیر نخواهد بود.
فرمانده سپاه عاشورای استان گفت : خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولین است چرا که خدمت به مسلمین ، اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.
وی افزود : مسئولین و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزء اولویت های آخر یک مسئول انقلابی است.
سردار عابدین خرم در ادامه با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته گفت : این تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است اما مهم تر اینکه هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شد ، با جان و دل در آن جایگاه ، تلاش کنیم.
وی با تقدیر و تشکر از فعالیتها و اقدامات ارزنده سرهنگ پاسدار حسن صفدری ، فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : وی و تمام کارکنان خدوم سپاه ناحیه امامت ، در طول این چند سال و به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا ، خدمات شایسته و ارزشمندی برای مردم حوزه سپاه ناحیه امامت انجام دادند.