ولایتی: دولت بحرین در صورت ادامه به اقدامات خود، با مقاومت جهان اسلام مواجه خواهد شد
ولایتی: دولت بحرین در صورت ادامه به اقدامات خود، با مقاومت جهان اسلام مواجه خواهد شد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر دولت بحرین از اقدامات خود دست برندارد و بخواهد به این اقدام غیرقانونی خود جامه عمل بپوشاند بداند که با مقاومت مردم بحرین و جهان اسلام مواجه خواهد شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار […]

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر دولت بحرین از اقدامات خود دست برندارد و بخواهد به این اقدام غیرقانونی خود جامه عمل بپوشاند بداند که با مقاومت مردم بحرین و جهان اسلام مواجه خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: ‌آیت‌الله شیخ عیسی قاسم عالم بزرگ بحرین مورد احترام علما، مردم و حوزه‌های علمیه جهان اسلام است و شخصی شناخته شده و مجاهدی فی‌سبیل‌الله به شمار می‌رود.
وی تأکید کرد: اگر دولت بحرین از اقدامات خود دست برندارد و بخواهد به این اقدام غیرقانونی خود جامه عمل بپوشاند بداند که با مقاومت مردم بحرین و جهان اسلام مواجه خواهد شد.
ولایتی در پاسخ به این سؤال که نامه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در این رابطه چه پیامی به همراه دارد، گفت: آنچه که سردار سلیمانی به عنوان مسئول سپاه قدس انجام داد کار بسیار مهمی بود و بدین معناست که جهان اسلام در قبال اقدام دولت بحرین ساکت نخواهد نشست.
وی همچنین در دیدارش با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی گفت: تشکیل این تجمع کار بسیار مهم و مردمی است و از جمله نهادهای مردمی به شمار می‌رود که مسلمان‌پسند است.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در حالی که جوانان ما و مجاهدان فی‌سبیل‌الله جان بر کف از اسلام و سرزمین اسلامی دفاع می‌کنند لازم است اساتید، پزشکان، نمایندگان مجلس این اقدامات و جانفشانی‌ها را در تنویر افکار عمومی تبیین و آشکار کنید.
ولایتی با اشاره به شرایط سوریه تأکید کرد: حمله دشمنان اسلام به دولت و مردم سوریه حمله به مقاومت بود و وظیفه ماست که از مقاومت دفاع کنیم زیرا مقاومت ایستادگی مسلمانان در برابر تهاجم و اشغال صهیونیست‌هاست.
وی با بیان اینکه مقاومت اشکال مختلفی دارد، افزود: همین که مردم، دولت و ارتش عراق در حال جنگ علیه تروریست‌ها و داعشی‌ها هستند و خوشبختانه توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری داشته باشند و اخیراً نیز شهر فلوجه را تقریباً آزاد کنند آن هم ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیست‌ها است.