وقوع حوادث هشداری برای رفع کمبودها و اصلاح زیرساخت‌ها است
وقوع حوادث هشداری برای رفع کمبودها و اصلاح زیرساخت‌ها است

جمعی از مسئولان استان در نشستی به ریاست استاندار آذربایجان شرقی، آخرین هماهنگی‌های لازم برای مواجهه با پیشامدهای احتمالی در اثر افزایش شدت بارندگی‌ها در سه روز آینده را انجام دادند. به گزرش قلم پرس، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت: […]

جمعی از مسئولان استان در نشستی به ریاست استاندار آذربایجان شرقی، آخرین هماهنگی‌های لازم برای مواجهه با پیشامدهای احتمالی در اثر افزایش شدت بارندگی‌ها در سه روز آینده را انجام دادند.
به گزرش قلم پرس، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌ها پای کار هستند و تدابیر لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه امکانات و تجهیزات باید در حالت آماده‌باش قرار گیرند، افزود: در برنامه‌ریزی برای مواجهه با بحران‌ها باید سخت‌ترین حالت را در نظر گرفته و با بیشترین سطح آمادگی در صحنه حضور داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین وقوع حوادث را هشداری برای رفع کمبودها و اصلاح زیرساخت‌ها عنوان کرد و گفت: بعد از طی چند روز آینده و رفع نگرانی‌ها از افزایش بارندگی‌ها، جلسات مدیریت بحران باید به صورت مستمر ادامه یابد تا در آینده نگرانی از وقوع شرایط مشابه نداشته باشیم.

محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی هم در این نشست با اشاره به اینکه در همه محورهای استان شاهد بارندگی هستیم، گفت: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی گزارش نشده و فرمانداران اوضاع شهرستان‌ها را به دقت زیر نظر دارند.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز هم از فعالیت ۱۵۰ دستگاه از ماشین‌آلات سنگین در سطح شهر خبر داد و گفت: در سال گذشته کارهای قابل توجهی برای سامان‌دهی مسیل‌ها و کانال‌های سطح شهر انجام شده است که اهمیت آنها امروز مشخص می‌شود.