وضعیت مبهم رسول خطیبی در تراکتور
وضعیت مبهم رسول خطیبی در تراکتور

به گزارش قلم پرس از تبریز، بعد از شکست دو بر صفر تیم تراکتور برابر آلومینیوم اراک که منجر به حذف تراکتور از جام حذفی شد، گفته می‌شود رسول خطیبی در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده و با اتوبوس تیم راهی هتل نشده است. استعفای خطیبی هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، بعد از شکست دو بر صفر تیم تراکتور برابر آلومینیوم اراک که منجر به حذف تراکتور از جام حذفی شد، گفته می‌شود رسول خطیبی در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده و با اتوبوس تیم راهی هتل نشده است.

استعفای خطیبی هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه تایید نشده است، اما ظاهرا عدم واریز بخشی از قراردادهای بازیکنان که قرار بود امروز صورت گیرد، یکی از دلایل کناره‌گیری خطیبی بوده است.

همچنین عدم حل مشکل وی و با دژاگه و شجاعی بعد از بازگشت این تیم از لیگ قهرمانان، سبب شده که وضعیت این بازیکنان در تراکتور همچنان مشخص نشده و در این بازی هم حضور نداشتند و حالا مالک باشگاه بین خطیبی و کاپیتانان تراکتور یکی را انتخاب نماید.

شکست تراکتور برابر تیم اراک، شانس حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا را هم به شدت کاهش داد و حالا سرخپوشان باید بین ۳ تیم اول لیگ برتر قرار گیرند که با فاصله زیادی که با تیم های پیشتار ایجاد شده است، جبران امتیازات کار سختی برای تراکتور است.

تراکتور بعد از بازگشت در لیگ قهرمانان آسیا ۲ در لیگ برتر برابر تیم های پیکان و نفت آبادن مساوی کرده و در جام حذفی هم مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد.  

انتهای پیام/۶۰۰۱۷