وصول ۳۹ گزارش از برخی رفتار‌های غیرقانونی به ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی
وصول ۳۹ گزارش از برخی رفتار‌های غیرقانونی به ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی

خبرگزاری میزان – غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مدیران استان خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری مسئولان با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش‌رو با محوریت وحدت بخشی، امیدآفرینی، قانون گرایی و اخلاق مداری تأکید کرد. رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی با […]

خبرگزاری میزان – غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مدیران استان خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری مسئولان با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش‌رو با محوریت وحدت بخشی، امیدآفرینی، قانون گرایی و اخلاق مداری تأکید کرد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: مهمترین مسأله در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری شهروندان گرانقدر در چارچوب اخلاق و قانون است و مسئولان مکلفند از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کنند.

وی افزود: کاندیدا‌ها باید مطالب خود را با محوریت وحدت بخشی و امیدآفرینی ارائه کنند و از طرح مطالب تنش زا و غیرواقعی و دادن وعده‌های غیرقابل اجرا خودداری کنند.

صادقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از ترفند‌های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و مشارکت در امور هستند و این نکته هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و همدلی مردم بزرگوار را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۳۹ گزارش از برخی رفتار‌های غیرقانونی به ستاد واصل شده و اقدامات لازم در این زمینه از جمله با ارائه تذکرات قانونی و اخلاقی ارائه شده و در تمام این فرایند‌ها سعی شده تا بدون تشکیل پرونده و از طریق مدیریت قضایی اقدامات لازم به انجام برسد.

وی با اشاره به وجود هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در شرایط کنونی گفت: تمامی اضلاع و دست اندر کاران برگزاری انتخابات کاملاً باهم همراه و هماهنگ هستند تا زمینه‌های حداکثری مردم در صحنه فراهم شود و بر اساس همین هماهنگی‌ها و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، هیچ بن بستی در استان خراسان رضوی وجود ندارد.

صادقی به جرایم و تخلفات انتخاباتی اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش قابل توجه میزان صندوق‌های رأی و تعبیه محل جمع آوری آراء در فضای باز و آموزش عوامل و دست اندر کاران؛ هیچ گونه نگرانی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات آتی وجود ندارد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی اظهار کرد: با تعامل و همراهی تمامی دستگاه‌های دست اندر کار، همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور و مبتنی بر اخلاق و قانون با مشارکت حداکثری شهروندان گرانقدر فراهم است.

انتهای پیام/