وزیر کشور صبح امروز وارد تبریز شد
وزیر کشور صبح امروز وارد تبریز شد

وزیر کشور به منظور افتتاح چند طرح و پیگیری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد. دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در این سفر یک‌روزه، با حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در این استان پایلوت بررسی خواهد کرد. […]

وزیر کشور به منظور افتتاح چند طرح و پیگیری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در این سفر یک‌روزه، با حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در این استان پایلوت بررسی خواهد کرد.

افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز و بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در سفر به تبریز است.

دکتر رحمانی فضلی همچنین در سفر به شهرستان جلفا، ضمن افتتاح بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای کشور در منطقه آزاد ارس، با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران این منطقه نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

امروز همچنین ساختمان جدید استانداری آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور رسما به بهره‌برداری خواهد رسید.

دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و فریدون، دستیار ویژه رییس جمهور نیز دکتر رحمانی فضلی را در این سفر همراهی می‌کنند.

2