وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس رای اعتماد گرفتند + جزئیات
وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس رای اعتماد گرفتند + جزئیات

وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری در مجلس رای اعتماد گرفتند به گزارش قلم پرش،  رضا رحمانی با ۲۰۳، دژپسند با ۲۰۰، شریعتمداری با ۱۹۶ و محمد اسلامی با ۱۵۱ رای به ترتیب به عنوان وزیران صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و امور دارایی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسکن، راه و شهرسازی، توانستند رای اعتماد […]

وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری در مجلس رای اعتماد گرفتند

به گزارش قلم پرش،  رضا رحمانی با ۲۰۳، دژپسند با ۲۰۰، شریعتمداری با ۱۹۶ و محمد اسلامی با ۱۵۱ رای به ترتیب به عنوان وزیران صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و امور دارایی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسکن، راه و شهرسازی، توانستند رای اعتماد مجلس را کسب کنند.

 

رضا رحمانی با ۲۰۳ رأی موافق، ۴۹ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۶۵ آرای ماخوذه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده گرفت.
نمایندگان مجلس با ۱۵۱ رأی موافق، ۹۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۶۴ آرای ماخوذه تصدی وزارت راه و شهرسازی به محمد اسلامی سپردند.
نمایندگان مجلس با ۱۹۶ رأی موافق، ۶۳ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۶۴ آرای ماخوذه تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به محمد شریعتمداری سپردند.

نمایندگان مجلس با ۲۰۰ رأی موافق، ۵۰ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۶۵ آرای ماخوذه تصدی وزارت اقتصاد و دارایی با به فرهاد دژپسند سپردند.