ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به موضوع ضرب و شتم در یکی از روستا‌های گرگان
ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به موضوع ضرب و شتم در یکی از روستا‌های گرگان

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستا‌های گرگان، دستور پیگیری فوری صادر کرد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در پی انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی، بلافاصله دستور […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستا‌های گرگان، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در پی انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی، بلافاصله دستور پیگیری و شناسایی عاملان این درگیری صادر شد.

وی افزود: ضارب اصلی به همراه ۴ نفر دیگر از افرادی که در این درگیری حضور داشتند شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسینی گفت: یکی از مصدومان این درگیری بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان عنوان کرد: شب گذشته در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و امروز هم که خانواده مصدومان برای طرح شکایت به دادسرای گرگان مراجعه کردند، اظهاراتشان اخذ و در پرونده ثبت شد.

وی به اراذل و اوباش و کسانی که با کوچکترین بهانه منتظر دعوا و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و خانواده‌های مردم هستند هشدار داد و گفت: برخورد با این افراد سخت گیرانه است و راه گریزی از مجازات نخواهند داشت.

انتهای پیام/