واگذاری زمین برای استقرار صنایع دارویی در شهرک صنعتی تبریز ۴
واگذاری زمین برای استقرار صنایع دارویی در شهرک صنعتی تبریز ۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از واگذاری زمین در شهرک صنعتی تبریز ۴ برای استقرار صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمرتضی نیرومند اسکویی ظهر امروز در جریان بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شهرک صنعتی تبریز ۴،‌ اظهار داشت: این شهرک صنعتی یکی از […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از واگذاری زمین در شهرک صنعتی تبریز ۴ برای استقرار صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمرتضی نیرومند اسکویی ظهر امروز در جریان بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شهرک صنعتی تبریز ۴،‌ اظهار داشت: این شهرک صنعتی یکی از شهرک‌های مستعد و قابلیت‌دار برای صنایع پاکی چون صنایع دارویی بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز توجه به رعایت مسائل زیست محیطی را با توجه به نزدیکی آن به کلانشهر تبریز در اولویت کاری قرار داده است.

وی افزود: زون فناوری‌های پیشرفته (های تک) در این شهرک آماده واگذاری به صنایع دارویی و پزشکی بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی دارد تا هر گونه خدمات و زیرساخت لازم برای این نوع صنایع را تامین کند.

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این بازدید با اشاره به موقعیت عالی این شهرک،‌ اعلام آمادگی کرد تا واحدهای بخش خصوصی که برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دارویی و پزشکی اعلام آمادگی کرده‌اند را برای ادامه فعالیت به شهرک صنعتی تبریز ۴ هدایت کند.

شهرک صنعتی تبریز ۴ (سهند) با ۸۳۶ هکتار اراضی در اختیار و ۲۸۳ هکتار فاز عملیاتی در جنوب کلانشهر تبریز واقع شده است.