واکنش یک مقام مسوول به اظهارات زاکانی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی
واکنش یک مقام مسوول به اظهارات زاکانی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی
یک مقام مسوول در وزارت اطلاعات گفت: پس از ضربات موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه های اطلاعاتی و مقابله هوشمندانه در جنگ پیچیده اقتصادی با دشمن، برخی عناصر غافل ، فضاسازی ناجوانمردانه‌ای علیه وزارت اطلاعات و نیروهای خدوم آن ترتیب داده‌اند.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، این مقام مسوول با اشاره به اظهارات علیرضا زاکانی در برنامه زنده سیما خاطرنشان کرد: این اظهارات خلاف واقع در حالی مطرح می‌شود که، وزارت اطلاعات در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی به هیچ وجه گزینشی عمل نکرده و اقدامات موافق و موثر این وزارتخانه در برخورد بدون ملاحظه با مفسدان اقتصادی موید آن است.

وی ادامه داد: هیچ تفاوتی میان دیدگاه مدیران، بخش های مختلف و بدنه وزارت اطلاعات به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) وجود نداشته و تمامی کارکنان این پایگاه عظیم مبارزه و جهاددر جناح انقلاب و عدالت خواهی مورد نظر مقام معظم رهبری در حال انجام وظیفه هستند.

وی مدعی شد: برخلاف ادعای مطرح شده در این برنامه زنده، جلسه مورد اشاره (در سال ۱۳۹۵) به درخواست آقای زاکانی تشکیل شده بود و ایشان به بهانه ارائه اطلاعات در مورد تخلفات اقتصادی در حوزه پتروشیمی، دنبال دفاع و حمایت از یک متخلف در حال تعقیب در یکی از پرونده های مفاسد اقتصادی دارای اقدامات مجرمانه(اخاذی و ارتشاء) بوده است.

این مقام مسوول در وزارت اطلاعات در پایان گفت: پخش اظهارات فرد مذکور از برنامه زنده سیما مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده که حق پیگیری قانونی برای صیانت از حقوق معنوی این وزارتخانه و کارکنان ارزشی و جهادی آن محفوظ است.