واکنش معاون حقوقی رئیس جمهور به شعار علیه روحانی/توهین به رئیس جمهور ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران است
واکنش معاون حقوقی رئیس جمهور به شعار علیه روحانی/توهین به رئیس جمهور ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران است

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است، گفت: بی تردید پشت صحنه این اقدام خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند. به گزارش قلم پرس به نقل از جماران حجت الاسلام […]

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است، گفت: بی تردید پشت صحنه این اقدام خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند.

به گزارش قلم پرس به نقل از جماران حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری  در خصوص برخی شعارهای که در راهپیمایی روزقدس علیه رئیس جمهور و دیگر اعضای کابینه دولت سر داده شد، اظهار کرد: شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: متأسفانه درنمایش وحدت و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس در برابر رژیماشغال گر صهیونیستی و دشمنان ملت ایران، عده ای دانسته یا ندانسته در جهت منافع اسرائیل و امریکا و حکام مزدورسعودی اقدام به شعارهای تفرقه افکنانه و توهین آمیز نمودند.

انصاری با تأکید بر این که بی تردید پشت صحنه این اقدامات خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقینقرار دارند، گفت: مسؤلین امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور باید به شناسایی و برخورد قاطع با آن ها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از دو قطبی کردن جامعه، عده ای همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی و عصبانی از رای مردم با توهین به رئیس جمهور منتخب ملت در حقیقت از مردم انتقام می گیرند و خوراک تبلیغاتی مناسب برای رسانه های بیگانه فراهم می کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان ابراز داشت: البته تجربه نشان داده است که این دسته از اقدامات قطعاً به زیان آنان و موجب بیداری بیشتر ملت و حمایت جدی تر مردم از رئیس جمهور خواهد شد.

گفت وگو از: فرهاد فتحی