واژگون شدن کامیون بر روی پراید
واژگون شدن کامیون بر روی پراید

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بعد از ظهر امروز, در جاده خواجه-ورزقان, یک دستگاه کامیون برروی سواری پراید واژگون شد و مصدومیت شدید یک تن را در پی داشت به گزارش قلم پرس، حبیب حسینقلی زاده گفت: بعد از ظهر امروز سه شنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ ساعت ۱۶:۲۵, در […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بعد از ظهر امروز, در جاده خواجه-ورزقان, یک دستگاه کامیون برروی سواری پراید واژگون شد و مصدومیت شدید یک تن را در پی داشت

به گزارش قلم پرس، حبیب حسینقلی زاده گفت: بعد از ظهر امروز سه شنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ ساعت ۱۶:۲۵, در کیلومتر ۲۰ جاده خواجه-ورزقان , یک دستگاه کامیون بر روی خودرو سواری پراید واژگون شد.

وی ادامه داد: با اعلام این گزارش, اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان خواجه, دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ سرند و خواجه و پایگاه امداد و نجات هلال احمر و یک دستگاه جرثقیل را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی زاه ادامه داد: پس از ۹۰ دقیقه تلاش امدادگران هلال احمر و نیروهای راهداری, راننده پراید که در مابین کامیون و خودرو خود گیر افتاده بود, راهسازی شد.

وی همچنین گفت: این مصدوم مرد ۴۰ ساله که دچار صدمات شدیدی شده بود, با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز توسط تکنسینهای پایگاه فوریتهای پزشکی خواجه انتقال داده شد و راننده کامیون که دچار صدمات سطحی بود, در محل درمان گردید.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در حوادثی که مصدوم در داخل خودرو گیر کرده, نیاز به همراهی پرسنل هلال احمر در جاده ها و پرسنل آتشنشانی در داخل شهرهاست, افرادی که شاهد اینگونه حوادث هستند, در زمان تماس با شماره تلفن های امدادی, حتما گیر کردن مصدومین را اعلام کنند, تا همزمان , نیروهای امدادی و نجات به محل اعزام شوند.

photo_2016-08-23_18-34-29